SeLaMaT BeRKuNjUnG kE CherGhiterKue

27 November 2011

jumaat

jumaat yang lepasaku pergi ke kedai utk membeli barang.. barang yg agakpenting jugaklah hehe.. tapi 

mase tu dah malam.. lebih kurang kol 8 lebih lah.. mak risau kot jadimak suruh aku gi kedai ngan abah.. 
sewaktu dalam perjalanan ke kedai baru aku sedar akudah lama x naik motor dengan abah.. dah empat tahun. 
akhir sekali waktu aku kerja kat kolam ikan.. lamanya ... cepat betul masa berlalu... x sangka aku.. rindu plak waktu tu... 

hehe kalau nak cerita kisah suka duka, jatuh bangun aku masa tu memang banyak,... x cukup 1001 malam hehe... 
so cite hari ni just nak kongsi bahawa walau apepun berlaku abah tetap ada untuk membantu luv u abah.

.rindu mase kecik2.. time sekolah rendah abah selalu anta n jemput aku g sekolah n balik sek.. best mase tu.. 

yang paling aku x leh lupa masa tu aku baru darjah dua.. abah cuma ada motor honda kapcai.. kebetulan waktu tu motor rosakn mmg masa rosak tu betul2 masa menaiki bukit.. kesian abah... abah relah tolak motor tu dan suruh aku duk atas motor.. dah lah naik bukit .. aku plak duk atas tu.. kesiannya abah... tulah kasih abah..luv u abah..luv u..x dapat aku membalas jasa abah...

No comments:

Post a Comment